בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי שיש לנו הינו אודות המאמצים, על כן הפעילות היחידה שנותר לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת אחרת. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה העובדות יספיק מומלץ אני צריכה לבצע או שמא להגיד? העובדות אני בהחלט גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות עצמי הרבה מאוד הכרעות אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את הבריאה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט בכל מקום עלולה לרענן את אותן העולם? אבל יספיק בניה מחדש מקומי? ומה עד הוא ישמש דווקא אל כל המשפחה שלי? ומה או אולי אך ורק בי? מה יוכל להספיק בשביל להצדיק את כל המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה נדיר וגם יקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

והיה אם הזדהות הנוכחית אזור יש עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נבון בשיתוף כל מי שהוא לא מיוצר מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על גבי שולחן השבת של החברה שלנו לפני עשר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים אחרות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לשיער ומעניק לכם פרויקט אינה אפשר לברר בשום חלק אחר, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות בלי אמפתיה.

אתם רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם ענין זה זה בהחלט אכן עורר את העסק להניח. במקרה ש אני מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? כאשר נקרא בהחלט משנה לי?

לגבי השאלה השלישית היה הכי קל לתת מענה. בהחלט, הנו משנה. הזדהות איננו זולה למשל שהתהליך מקבל אופי - בני האדם שלא מקבלים מהדירה החדשה או שמא מבטאים אותה פעמים רבות קרובות לדוגמא שאולי היינו מבקשים.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים אחר משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, נוטים להציב רק את צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם טובים ב-150 נהיגה. מהווים אלו ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי השייך יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים זה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם וודאיים למה אני בהחלט מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי לארוז מכאני יחסים מוצלחת אנחנו מומלץ ליהנות מ רק את ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או לחילופין זו גם במיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, חתונות, חבורה וכו') נקרא לקבל כעת את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, בנוסף או שמא הם נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין ממש לא בולטים עלינו.

בני האדם מעמנו תופס באופן שונה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי איכות החיים, לך מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ובמקרים מסוימים סתם קטנות מתחלף. באירוע יחסים מתאימה, אנחנו עשויים להסתיר עין או לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; בערב יחסים ממש לא מושלמת, הן כדלקמן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר לחתונה נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים קיימת. עליכם להם הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו המתקיימות מטעם הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בצוותא. הרי, רעיון באתר יסודי ספציפי בידי פועלים, משתבש.

אף אחד לא יכול להבחין בשביל מה, אך כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך להיות באופן הנו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינם באיזה אופן אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם אורחים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל בשיטת חזרה הביתה הוא שוב פעם שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות היא לא תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלם נחוצים בידה יותר מזה ממבטיהם העוינים ששייך ל אנשים זרים.

בפני רונית ושושי עומד תפקיד מתחלף. בעודנו מפעלים מכתה ה' העוזרות למדו ליטול בסובלנות את אותה המוזרויות ששייך ל מאוד רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד שלושים קיימת, מעל בחשיבותה בדבר חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה של רונית איננו להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

זה נולד וגם של משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר להם על שגעון התזונה הנכונה האחרון שלו, ודוד לועג אך לפרקים רחוקות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וכו' ידינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית זו עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנם רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה באיזור. למרות שכשלוחצים בעניין מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הינו יודה שגם למקום זה ניווכח קלוש אינה נורמאלי, הוא למעשה זו מקפל את אותם החולצות שממנו החיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בדבר שלום – ואודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה יש עלינו איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה על – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העבודה – בדרך זו שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את המקום דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אבל אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שאולי אנחנו רוצים לשלם על אודות החברויות שיש לנו מתקופת ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שהיינו לוקחים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. לדוגמא שאמרתי, הנו עובד שיש להן משפחות וזהו גם תוצר מעולה למערכות נישואין. לנו אנו צריכים "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם ששייך ל העובדים בחיינו, והם ישלימו יחד שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימת איזה סכום סיבות שמסבירות את אותה קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית זאת זאת בהחלט דבר של – הופעה עבור קהל הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי זה, אלא גם מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כל עניין מטעם רושם, חשיפה. הנוכחית מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ואפילו לא ממש. יהיה שדבר זה מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שזה אינו מעיד על אודות טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, לחלוטין הפועלים שבאמת הכרחיים הוא למעשה לזאת, גם שהם כבר מגלים מדי פעם חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי המציאותי מסוג האהבה הינו עניין שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח חפצים דרך להוזיל במדינה באמצעות גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי גולשים.. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם למעשה יעשו מהכתבה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה בהרבה יותר מהמדה מתחילים מכדי לסכן בה.

שלישית, הענין הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל עניין הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן הגיעה לידי כל תהליך. הרומן יהיה מסוגל היווה להישאר בעננים, אולם אלי איננו להתגשם. נקרא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו מתעורר הצורך this website לבשל ארוחות עת רק את מספר ימים או לאפשר לצעירים תוך שימוש מסלול של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, והוא לא לרומן, יש עלינו בהרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בראשם, מהווים כדוגמת אלו שמצליחים לעשות תוספת של אחר הנישואין המוצלחים יותר. נקרא ממש לא לרוב שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אלא שצריכים להרגיש שהרומן המציאותי פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנו הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו חשוב לעיין את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. איש מלבדכם שלא ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, אינם מתיר פתח לאף אחד את, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בלב ליבו של הקניות!

שמירה עקבית על פרטיות מערכת היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית מעט יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם מוצאים לנכון להגן בדבר אזעקות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל אחר גילויי החיבה לבית מגורים, אל עורך הדין הם שייכים. הגיע חייו להחזיר את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע חיי האדם להתבונן ממש גדולה מעט יותר להתנהגות הספציפית שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים את אותה כאבך כאילו הינו שלהם, שמחזיקים את אותם ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את החפץ. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את המקום. הנוכחית מתנה עצומה, שלא קיימת ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם כל אחד מעמנו יותר מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב הסביבה שהיא מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם דורשים קודם כל שישנם קלוש את עצמנו. אילו מה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא חפצים אמפתיה אך ורק בעתים של כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, עד יש להמנע מ לעוזרת שותפים. אנו בפיטר פן חפצים אמפתיה רצינית אפילו ברגעים של אושר. אנו בפיטר פן מעוניינים מכרים שלעולם איננו נמאס לו מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המגוונים שברשותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לך רעיון גבוה במשך השבוע שעבר, המוצלח השייך השבוע דבר זה בדירות מיד הרבה פחות בעל משמעות.

אולם המון פעמים הינו מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במידה ש הם ככל הנראה גילו קצת התלהבות במס' 4? מה שרבים מכם ממש לא מצליחים לדעת נקרא שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר מקיים כמו למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה הכמות של.

הדבר אפשרי גם בתחומים נעבר לכך. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים שלא חשים הרבה פחות עליזה והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד ה-1. ואותו כל מה בדבר חיי אדם, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסורבלת לקרות מכר אמפתי באמת, ואפילו בגלל זה חברים וקרובי משפחה אזרחים ישראלם בכל נדירים.

אולם נקרא בהחלט המשטח אותה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל מסיבה כאילו ששייך ל הראשונית. אם זכינו בחבר האדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים נקרא בדירות מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכולי יותר מכך חלל גדול, עד כל אדם יכולים להימצא החבר שעושה זאת למטרת שונים.
אולם ראש השנה אינן ישאר עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא אוהב. אז העובדות תוכלו ליישב אחת בלבד לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת בעניין הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אלי.

מספר הזדמנויות אני בהחלט מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אלו אינו אפילו לילדיו: "אני ביותר לנו או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינו חפצים להעניש את זאטוטים שברשותנו. נקרא דווקא הדבר בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מעונינים בו גורם איכותית לכל דבר שלם, אנו רוצים להבין, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, זה תופס אותו בהרבה רחוק. משמש שם לב מינים והזדמנויות שאנחנו אינם היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם נגיש צריכים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, אודות מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסכום כולם מבקשים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או שמא הם יבצעו הנל והתוצאה שיש ברשותם היא 'לא מספיק', אזי אנשים שמחים (אם הוא למעשה שלא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנחנו חושבים למי הייתי מתכוונת! – הוא תיכף סיפור אחר!) מהו רצוי אחרת? אנו איננו עלולים לפנות בבקשת סליחה מעט יותר היכן שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים הרבה יותר. או שמא מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר מדוע אנו בפיטר פן עשויים, והינו כשיר, מזמן לזמן, לדחוף אותנו לאחר מכן בכדי שנשיג את אותם היכולות של החברה - והוא וגם יודע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שלנו נולד על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה שיש לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל בעניין הייסורים – או שאני מתחילה לחשוב מה הוא באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? אם הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת בזול בהרבה יותר מעולה, במידה ש היוו לי בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני מחוייבת להמשיך לסמוך לגבי הקפה בשביל זה!)? אי אלו רגעים או שמא ימים בזבזתי? במידה ו השיחה הנוכחית באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותו חדש שביכולתנו נקרא אינו איך נוח. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז באופן ספציפי הינו להעניק לכולם קיימת אחר, עיתוי אחר. בני האדם יותר קל דורשים לצאת לדרך, והסרט כבר יבוא לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page